Kattemand1234 Skrevet December 14, 2024 Rapporter Share Skrevet December 14, 2024 Hej. Jeg er ny herinde. Jeg elsker Katte og er super glad for min kat. Min kat "Pika" er "for det meste" en super dejlig hankat som deler et landsted sammen med mig og mine børn. Pika er en inde og ude kat. som bruger sin tid på at jage i de tidlige morgentimer og ligge og snorke inde i varmen i dagtimerne. Han er super glad for ungerne og vil også mægtig gerne kæle når jeg har gæster. Det sker dog at han lige pludselig ud af det blå kan finde på at angribe. Disse angreb består får det meste af et hurtigt bid, men det er stadigvæk lidt ubehageligt, da han kan bide temmelig hårdt. Den sidste episode fandt sted for ganske får timer siden. Jeg sad ganske fredfyldt og pakkede julegaver ind, da katten uden varsel angreb mig nådesløs bagfra og bed mig i ryggen! Et andet eksempel var for nogle uger siden da jeg havde en date med hjem. Og Pika var selvfølgelig nysgerrig og kælen... men igen.. ud af det blå, angreb han hende lige pludselig 😂 Så jeg fandt dette forum og håbede på at der var nogle katteejere herfra som kender til problemet.. og muligvis en løsning. MVH: Jacob . Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts