Hop til indhold

Sjove katte


TrineM

Recommended Posts

Jeg er vokset op med hunde, og havde altid forsvoret at jeg skulle blive kattemenneske. Efter jeg som barn klappede en kat der havde ondt, og den fløj op og kradsede mig i ansigtet har jeg endda været direkte bange for dem.

Så for nogen år siden blev jeg tilbudt en hunkat der manglede et hjem, og af en eller andet grund sagde jeg ja... og hvor er jeg dog bare blevet fuldstændigt tosset med de kræ. Jeg synes simpelthen det er de morsomste dyr, især når de pludseligt -ud af det blå- tager de der helt vilde ture hvor de bare hjerner rundt i hele hytten. Ekstra sjovt er det når man i egne tanker kommer ind i et rum og så lige når at få øjenkontakt med Misse og hun så "flygter i blind panik" som om man var en ildspruttende drage :D Jeg kan også brger timer på youtube med at se alkle de film med "funny cats", med tårerne trillende ned af kinderne af grin.

 

Hvad gør jeres katte af sjove ting?

Link til kommentar
Del på andre sites

Vores kat kan godt lide at spille bold, og går glædeligt rundt med den i munden når man har kastet den..

derudover elsker han at ligge i håndvasken på badeværelset, og når man så åbner døren og tænder lyset derude, kigger han uskyldigt op, og man kan nærmest se han tænker "hvad er der?"

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...