Hop til indhold

Indekat


dyreelskeren

Recommended Posts

Hej alle sammenicon7.png

 

jeg kunne godt tænke mig en kat, men da vi bor i lejlighed skal det være en indekat.

jeg har aldrig haft kat og ved derfor ikke om der er bestemte racer der egner sig til indekat!?

katten skal ud over det også kunne være sammen med børn!

men jeg ved som sagt ikke hvad for en kat det skal være!

ps. har i nogle gode råd ville det være dejligticon12.png

 

Kærlig hilsen "dyreelskeren":o

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg vil også som dig "dyreelsker" gerna have en kat. Vi bor også i lejlighed. Jeg har selv haft en kat i lejlighed og det gik fint. Det jeg lige nu er mest bekymret for, er om den kunne finde på at hoppe ud fra altanen på 3. sal? Vil en kat gøre det? Katten er nu udekat, men en meget afslappet og kælen kat.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hei

Jeg har 3 blå maskede balineser jenter som godt kan være innekatt. Og de er klare til levering i slutten av April. Men dem forlanger rabisvakisne for Danmark så da må den vente her i ca 30 dager.

Om du er intessert så send meg gjerne en privat mail [email protected] så skal jeg sende deg bilder og flere opplysninger.

Mvh

Randi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Amalie!

 

Mange almindelige huskatte lever også fint som indekatte, bl.a. mine egne to der nu på 12 år lever sammen med mig i en tredie sals lejlighed. Hos Kattens Værn har de både 'inde' og 'ude' katte, dvs. de har kigget på kattens temperament og fortid og vurderet om den vil kunne egne sig som indekat. Så det kunne da være en ide at henvende dig til dem?

 

En kat der generelt har det rette 'indekatte' temperament bliver en glad indekat hvis den aktiveres dagligt, både med leg og ved at lede efter/arbejde for sin mad. Desuden vil den være glad for frisk luft, f.eks. på din altan, og her er jeg helt enig med Mikkel - altanen skal 'katte-sikres' ligesom dine vinduer, så din kat ikke ved et uheld falder ud. Dyrlægerne ser mange sådanne 'nedfalds'katte hvert år - specielt forår/sommer.

 

Mange hilsner!

 

Ayoe

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...