Fie-tøsen Skrevet April 9, 2010 Rapporter Share Skrevet April 9, 2010 Her er billeder af min nye kat Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
mikkel Besvaret April 9, 2010 Rapporter Share Besvaret April 9, 2010 hvor er i dog søde begge to :-) mvh mikkel Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Fie-tøsen Besvaret April 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 9, 2010 Mange tak Hun er en rigtig rigtig hyggefis, hvilket hvis også kan fornemmes på billederne Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Ayoe Besvaret April 10, 2010 Rapporter Share Besvaret April 10, 2010 Hvor er I søde - og hvor ser hun bare glad og tilfreds ud :-) En rigtig heldig kat! Masser af hilsner Ayoe Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Fie-tøsen Besvaret April 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 17, 2010 Lige nogle flere billeder af min skønhed, som virkelig er begyndt at være MIN!! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Ayoe Besvaret April 19, 2010 Rapporter Share Besvaret April 19, 2010 Lidt mørke - men stadig en fin pige :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Fie-tøsen Besvaret Juni 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 23, 2010 Nu er der lige lidt flere billeder af min dejlige kat Fie kigger efter fugle ude i haven.. Og livet som udekat er MEGET hårdt, så soves, det skal der! Og her er Fies ynglingsplads, der sidder hun tit og kigger ud Hvorfor bliver billederne så små? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bente_K Besvaret Juni 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 23, 2010 Wow.! Hvor er Fie en dejlig dame, jeg er helt pjattet med det sidste billede. ^^ Hvor gammel er hun.? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Fie-tøsen Besvaret Juni 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 23, 2010 Mange tak for de søde ord - og ja hun er megadejlig Hun er fra 26 okt 2009 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bente_K Besvaret Juni 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 23, 2010 Nårh, så er det derfor, der stadig er lidt killing over hende. Hun er også sød, når hun holder øje med fuglene. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Ayoe Besvaret Juni 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2010 Hvor er hun bare fin og sød din Fie!! Og ser ud til at hun er glad for haven Var der ikke noget om at hun ikke måtte komme ud i den? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts