Sjaask Skrevet Oktober 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2011 Jeg har nu været ude efter en større transportkasse til Toast, da jeg havde en mistanke om at det måske var størrelsen han ikke var vild med ved den sidste. Men ak, han opfører sig på præcis samme måde, han hopper glædeligt ind i kassen, og tager også gerne en lur derinde, men så snart jeg lukker for lågen opstår der panik. Har i nogle tips til hvordan jeg kan vende ham til ikke at gå i oprør i kassen? Eller bør jeg bare ignorere hans påstyr og vente til han blive udmattet af det? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Oktober 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 5, 2011 Jeg har også en der ikke kan lide det, jeg ligger et tæppe hen over kassen når vi er i bilen, så slapper han af Ellers er han i den sammen med en af de andre er der intet. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gucci Besvaret Oktober 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 5, 2011 Giv kassen en sprøjt med feliway/felifriend. Det er med til at skabe tryghed for missen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nadia Besvaret Oktober 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 5, 2011 Jeg ville forsøge at træne ham Altså belønne hvert et sekund i kassen med godbidder, og langsomt øge tiden Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Oktober 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 5, 2011 Du skal lige vide at feliway ikke altid virker Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Sjaask Besvaret Oktober 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 5, 2011 Jeg prøver i første omgang at lokke ham hen i den et par gange om dagen og så belønne ham for det, og så ser jeg om jeg kan lukke lågen uden oprør. Næste skridt bliver så at prøve at lukke den med tæppe over, og hvis alt håb stadig er borte, prøver jeg med feliway Tak for svarene folkens. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts