Na'Zyia Skrevet April 2, 2010 Rapporter Share Skrevet April 2, 2010 d. 29/30 marts fødte Bella Brigantina 5 smukke killinger Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
mikkel Besvaret April 2, 2010 Rapporter Share Besvaret April 2, 2010 glæder mig til at se resten af kuldet,det bliver sikkert nogle herlige billeder. mvh mikkel Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Na'Zyia Besvaret April 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 Hej Mikkel Der skal nok komme masser af billeder Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mini Besvaret Maj 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 5, 2010 Super skønne killinger du der har fået ;O) Hvis jeg måtte så havde jeg bestemt sat mig på en af dem ;O) Men jeg får min lille skønne Sean om 3 uger, og har Gizmo i forvejen, så jeg må hellere stoppe ;O) Men jeg er da godt nok blevet bidt af en Norsk Skovkat ;O) Glæder mig til at følge dem ;O) Vh Rikke Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Na'Zyia Besvaret Maj 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 15, 2010 Super skønne killinger du der har fået ;O)Hvis jeg måtte så havde jeg bestemt sat mig på en af dem ;O) Men jeg får min lille skønne Sean om 3 uger, og har Gizmo i forvejen, så jeg må hellere stoppe ;O) Men jeg er da godt nok blevet bidt af en Norsk Skovkat ;O) Glæder mig til at følge dem ;O) Vh Rikke Tak skal du have Mini ja de er bare så dejlige... skulle du blive alt for fristet.. så må du lige sige til Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Houborg Besvaret Maj 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2010 Hejså jeg skal lige hører om din grå hunkilling er til salg?+ hvor er de bare super søde, leder nemlig efet en sort eller grå killing med pjusket pels, til vores hunkat herhjemme, den savner en legekammerat så vil da gerne hører mere om dine små guldklumper knus Camilla Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Na'Zyia Besvaret Maj 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2010 Hej Houborg Der er stadig 2 hunkillinger til salg... til rette hjem Mary Poppins og Mona Lisa Ved interesse må du meget gerne sende mig en mail... hvor du fortæller om dig selv.. og hvad du kan tilbyde en kat. Mvh. May-Britt Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Na'Zyia Besvaret Juni 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2010 Så er killingerne blevet 9 uger. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts