Sjaask Skrevet September 7, 2011 Rapporter Share Skrevet September 7, 2011 Efter al den snak herinde omkring øremider, besluttede jeg mig for lige at tage et kig i ørerne på min egen kat. Der sidder ganske vidst noget mørkt derinde, men det er ikke noget han giver udtryk for at være generet af, bør jeg alligevel forsøge at fjerne det?. Jeg prøvede at vise ham en vatpind og duppe den på det yderste af hans ører for at se om han ville gøre vildt oprør, men han "lukkede" bare ørerne så de ikke var tilgængelige og legede videre med den anden vatpind. Er der et lille fif til at holde ørerne åbne, eller er det noget man helst skal lade dyrelægen om?. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret September 7, 2011 Rapporter Share Besvaret September 7, 2011 jeg holder i øret imens kattene må godt have lidt snavs i øret, det er ligesom os og ørevoks Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts