kitkat Skrevet Februar 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2010 Da jeg var i Paris i 2008 så jeg denne vidunderlige kat i en dyrhandel. Jeg har siden ledt og ledt efter en tilsvarende race her i Danmark men har endnu ikke fundet en. Det ligner ikke en typisk perser. Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde racen på denne kat og evt. et sted hvor man kan få en? Synes det er den skønneste lille prinsesse i verden. På forhånd tak! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
mikkel Besvaret Februar 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2010 kan godt forstå at du faldt for denne charmetrold,jeg synes det ligner en hvid perser uden at jeg dog vil sige at det er den,men prøv at spørge i en perserklub for der findes mange forskellige perserkatte. held og lykke med det. mvh mikkel Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
FIXONI Besvaret Februar 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 22, 2010 Jeg synes også at det ligner en perser rigtig meget, men jeg er ikke sikker.. Jeg kigger lige i min kattebog:D Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
FIXONI Besvaret Februar 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 22, 2010 Jeg er 99% sikker på at dette er en perser. Her er alle de opdrættere af persere i Danmark jeg kunne finde: Divine Persere - Seriøst stueopdræt af persere DK Ladykiller's Perser & Exotic - Exclusivt opdræt af Perserkatte og Exotic's. Freelance tegner og designer Juvida Schøns Perseropræt Juvida Schøns Perseropdræt lille seriøst opdræt af perser og colourpoint. Killinger lejlighedsvis til salgKatteri Lai-Ans - Opdræt af Colourpoint persere samt sort - hvide husaktte til udstilling og kæl. Katteriet ligger i Jebjerg 12km nord for Skive. . Nusja's Perseropdræt - Dette link viser dig nogle af Danmarks flotteste perserkatte Held og lykke med det! Kh. Didde Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Darkwolf Besvaret Februar 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 25, 2010 Nogen der så kan svare på den her? Jeg så den på et andet forum og syntes den er åh så dejlig, på en sær måde. Desværre kan jeg pt ikke holde kat grundet min udlejer, men regner snart med at få et sted hvor jeg kan og kigger mig lidt rundt efter en race der passer til mig og det liv jeg har. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
mikkel Besvaret Februar 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 26, 2010 det ligner orientalere som findes i flere varianter,held og lykke med din søgning efter en bolig hvor du må holde kat. mvh mikkel Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts