Vancalli Skrevet %s kl. %s Rapporter Share Skrevet %s kl. %s Har andre oplevet en mærkbar effekt af L-arginin på pump og blodgennemstrømning, eller er forbedringen så subtil, at det mest fungerer som et mindre supplement frem for et reelt performance-boost? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kochleti Besvaret %s kl. %s Rapporter Share Besvaret %s kl. %s Jeg har selv overvejet om L-arginin virkelig virker eller bare er marketing, og jeg endte med at bestille fra https://www.tillskottsbolaget.dk/dk/kosttilskud/aminosyrer/l-arginin Efter at have brugt det i et par uger før træning, synes jeg faktisk, det gav en let forbedring i pumpet og en følelse af bedre blodgennemstrømning. Effekten er dog ikke dramatisk – det er ikke et mirakelprodukt – men som supplement til god kost og træning kan det godt give en lille fordel. Start med en lav dosis for at se, hvordan kroppen reagerer. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Osho Besvaret %s kl. %s Rapporter Share Besvaret %s kl. %s Min oplevelse matcher din: L-arginin gav let bedre pump og flow, ikke mirakel. Fungerer som supplement til kost/træning. Start lav dosis og mærk efter. Købte fra linket, kvaliteten virkede fin. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts