Hop til indhold

Underlig adfærd?


Gæst LineSofie

Recommended Posts

Gæst LineSofie

Hej alle..

 

Har virkelig brug for hjælp..

Jeg har en Main coon hunkat på ca. 1 år. Hun er super social, og er altid der, hvor vi er :) MEN: hun er her på det sidste blevet ret aggressiv, og er begyndt at væse en del af både mig og min kæreste, men også af vores anden kat. De har tidligere været super gode venner og sovet sammenrullet i samme kurv. Hvad søren sker der med min kat?? :(

En anden ting er også, at vi bor i rækkehus og har derfor ret meget kontakt med vores naboer. Vi kan se, at hun virker kælen overfor andre og vil tilsyneladende godt nusses en smule af dem, men når vi prøver skynder hun sig nærmest altid væk med det samme?? Ligemeget om hun er ude eller inde, når vi forsøger. Hvorfor? :(

Jeg er rigtig ked af det, og håber at nogen ved, hvad jeg skal gøre/om jeg kan gøre noget??

 

mvh. Line

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst LineSofie

Den er udekat :) Og ja, jeg har tænkt på, om hun kunne have ondt.. Hun har ind imellem haft noget slimet blod hængende i pelsen efter hun har haft afføring? Jeg har ringet til en dyrlæge, men hun sagde bare, at vi skulle prøve at give hende en ormekur..

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...