simka Skrevet %s kl. %s Rapporter Share Skrevet %s kl. %s Hej alle sammen. Jeg har i et stykke tid ledt efter en nem og hurtig måde at lave nøgenbilleder der ser helt ægte ud, uden at skulle sidde timer i komplicerede programmer eller photoshoppe selv. Har prøvet nogle få værktøjer før, men resultatet var altid lidt kunstigt eller i dårlig kvalitet. Er der nogen her der kender en nyere AI-løsning hvor man bare uploader et almindeligt billede, og så fjerner den tøjet på få sekunder med høj opløsning og uden mærkelige fejl? Det skal helst være noget hvor privatlivet er i orden. Har nogen prøvet noget der rent faktisk virker godt? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
kosia Besvaret %s kl. %s Rapporter Share Besvaret %s kl. %s Davs. Jeg havde præcis samme problem for nogle måneder siden og brugte virkelig lang tid på at lede. Til sidst fandt jeg https://clothoff.dk og det var ærlig talt en kæmpe lettelse. Man uploader bare billedet, trykker generer og på få sekunder kommer der et super realistisk nøgenbillede uden fejl eller sløring. Privatlivet er i top, de gemmer ingenting og kræver næsten ingen oplysninger. Der er endda en gratis prøve hvor man kan lave et billede om dagen. Jeg har allerede lavet over 300 billeder og de ser alle sammen helt ægte ud. Prøv det selv, du bliver ikke skuffet. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
bims Besvaret %s kl. %s Rapporter Share Besvaret %s kl. %s Det er fedt at se hvor langt AI er kommet med den slags ting nu. Før i tiden tog det evigheder at få noget der bare lignede lidt virkeligheden, og ofte kunne man tydeligt se at det var redigeret. I dag findes der værktøjer der gør det på sekunder og med så høj kvalitet at det næsten ikke kan skelnes fra ægte billeder. Det vigtigste er bare at vælge en tjeneste der tager privatlivet seriøst og leverer rene resultater uden mærkelige artefakter. Så bliver det hele meget nemmere og sjovere at arbejde med. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts