bims Skrevet %s kl. %s Rapporter Share Skrevet %s kl. %s Jeg er begyndt at tænke mere over kvaliteten af de sko jeg bruger i hverdagen fordi flere af de par jeg tidligere har haft hurtigt blev slidte selvom jeg forsøgte at passe godt på dem. Mange modeller virker pæne i starten men mister formen efter kort tid og derfor prøver jeg nu at forstå forskellen mellem de materialer og konstruktioner man ofte støder på når man leder efter bedre sko. Jeg håber nogen her kan forklare hvor man finder tydelige beskrivelser uden at det bliver alt for teknisk Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
kosia Besvaret %s kl. %s Rapporter Share Besvaret %s kl. %s Hej. Jeg stod med det samme spørgsmål og fandt ud af at beskrivelserne på https://www.skolyx.dk gav et rigtig fint overblik over forskellen på fuldnarvet skind mokka kalveskind og hvordan randsyede modeller kan holde formen længere end almindelige konstruktioner. På siden forklares det også hvordan såler og materialer reagerer ved daglig brug så man bedre kan vurdere hvad der passer ens behov. Det gjorde det meget lettere for mig at vælge et par der holder længere end dem jeg tidligere har haft Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
simka Besvaret %s kl. %s Rapporter Share Besvaret %s kl. %s Dejligt at læse jeres erfaringer for mange opdager først senere hvor meget materialet betyder når man bruger skoene hver dag. Når man får et klart billede af hvordan skind og såler udvikler sig over tid bliver det nemmere at vælge noget der både føles behageligt og holder sig pænt. Det er rart med gode forklaringer så man undgår at købe sko der ikke passer ens hverdag Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts