zionm1059 Skrevet I går kl. 12:40 Rapporter Share Skrevet I går kl. 12:40 Jeg annoncerer mine britiske korthårede killinger på denne platform, da jeg er nødt til at give dem hurtigst muligt videre til et dyreelskende hjem. Jeg har britiske korthårede killinger til rådighed, kun til kæledyrselskende familier. [email protected] rolig killing BSH Sød, kærlig og rolig killing, virkeligt en killing der finder sig sin person/personer og tilknytter sig meget tæt. En rigtig puttemakker. Killingen kommer fra et hjem med massere af tryghed og disciplin. I får en killing der er opvokset under de bedste omstændigheder, med den bedste foder og fået de nødvendige tjek hos dyrlægen for et godt liv. Killingen sættes til salg igen, da tidligere køber sprang fra i sidste øjeblik. Så hun står nu helt alene tilbage uden sine søskende☹️ [email protected] Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts