Hop til indhold

Hur jobbar fastighetsmäklare med SEO idag? Någon erfarenhet?

Osho

Recommended Posts

Hej alla!

Lite off-topic kanske, men jag tänkte att det kunde vara intressant att diskutera 😊
Jag hjälpte nyligen en vän som är fastighetsmäklare med SEO för fastighetsmäklare, alltså hur man syns bättre på Google lokalt. Vi jobbade med Google Business-profilen, nyckelord och lokal sökoptimering – och efter bara en månad ökade antalet förfrågningar med över 30 %!

Någon här som har testat SEO för sin verksamhet eller känner mäklare som gjort det? Funkar det bättre än sociala medier tycker ni?

Dela gärna era tankar!

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej!Jag har faktiskt testat SEO för fastighetsmäklare  för min egen verksamhet, och det gav verkligen resultat. Genom att optimera Google Business-profilen och använda rätt nyckelord ökade vår synlighet lokalt mycket, vilket ledde till fler potentiella kunder. Jag tycker SEO är mer hållbart och ger bättre långsiktig trafik än bara sociala medier, som ofta kräver ständig uppdatering och annonsering. Så om man vill bygga en stabil närvaro är SEO verkligen värt att satsa på! Hur gick det för din vän efter några månader?

Link til kommentar
Del på andre sites