Gina2705 Skrevet Marts 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Marts 7, 2012 Så er han her i forskellige afskygninger Jeg er helt ny, og har lige introduceret mig selv og Uffe i 'Præsenter dig selv'-tråden, men fik lyst til allerede at poste lidt her da jeg så alle jeres skønne kattepics. Knus fra Uffes opvarter Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nadia Besvaret Marts 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 7, 2012 Altså hvor er han bare dejlig Billedet med Ikea posen kunne lige så godt være taget her hjemme. Det er simpelthen det bedste legetøj Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
klisterable Besvaret Marts 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 11, 2012 Han er da bare for lækker Billede nr. 2 er da helt genialt Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gina2705 Besvaret Marts 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 11, 2012 Tak for de søde ord, Nadia og Klisterable Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TrineM Besvaret Marts 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 11, 2012 Hahaha skønne billeder! Jeg er VILD med det under dynen og det med Ikeaposen! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gina2705 Besvaret Marts 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 21, 2012 Hahaha skønne billeder! Jeg er VILD med det under dynen og det med Ikeaposen! Ja ikk'? Det er klassisk Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Sjaask Besvaret Marts 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 22, 2012 Fantastiske billeder! Det er som at se en tro klon af min egen , Toast. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts