FIXONI Skrevet April 2, 2010 Rapporter Share Skrevet April 2, 2010 Hej! Lille Felix elsker at blive aet og nusset, og det plejer jeg at gøre. Men her på det sidste har jeg begyndt at mærke at hans pels er utrolig fedtet. Er det normalt?? Didde Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
mikkel Besvaret April 3, 2010 Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 det kan skyldes foderet,hvad fodrer du ham med? mvh mikkel Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
FIXONI Besvaret April 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 4, 2010 Jeg fodrer ham med noget af Super best's Killingefoder.. Ellers får ham Gærtabletter som burde være godt:) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
mikkel Besvaret April 4, 2010 Rapporter Share Besvaret April 4, 2010 du kan prøve med noget shampoo speciel beregnet til katte med fedtet pels,hvis det ikke hjælper må du snakke med dyrlægen. mvh mikkel Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
FIXONI Besvaret April 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 5, 2010 Okay det skal jeg prøve:) Takker:) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
DRB Besvaret Juni 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 Hej Fixoni Få ham checket for en sikkerhedsskyld - nyresygdomme kan også give fedtet pels. Det kan naturligvis også bare være maden ) Hilsen Mette Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts