Hop til indhold

Toilet besøg?


Cookie

Recommended Posts

Jeg har lige hentet to killinger hjem og både turen hjem og præsentationen af deres nye hjem gik glat og de virkede trygge og glade. Efter et par timers leg og tumlen blev de kærlige og ville nusse hos min mand og mig.

Jeg er dog lidt bekymret over at de ikke har været på toilettet endnu ?! der er gået 15 timer siden vi kom hjem med dem? Er det normalt?

Link til kommentar
Del på andre sites

Det skal nok gå alt sammen, men du bliver altså nødt til at væbne dig med laaaaaaangt mere tålmodighed, hvis du vil omgås katte.

 

tror du har misforstået mig, jeg har masser af tålmodighed og tiltro til at de nok skal lære bakken, hvis de bare havde skidt i et hjørne havde der ikke været noget problem :)

vidste bar ikke hvor langt tid der sku/ku' gå før en kat skulle på toilettet :)

men nu har de været der så nu er jeg ikke bekymret mere... :)

Link til kommentar
Del på andre sites

tror du har misforstået mig, jeg har masser af tålmodighed og tiltro til at de nok skal lære bakken, hvis de bare havde skidt i et hjørne havde der ikke været noget problem :)

vidste bar ikke hvor langt tid der sku/ku' gå før en kat skulle på toilettet :)

men nu har de været der så nu er jeg ikke bekymret mere... :)

 

Der er rigtig mange ting med katte som tager MEGET lang tid.

Link til kommentar
Del på andre sites

Der er rigtig mange ting med katte som tager MEGET lang tid.

det ved jeg tak :)

har været totalt vidensopsøgende inden vi hentede pigerne. Snakket med folk der har haft katte længe og læst masse. Men det er lækkert med den her side også så man kan spørge andre trænede katte ejere til råds når man blir i tvivl under vejs :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...