Hop til indhold

Gæst Michael28

Recommended Posts

Gæst Michael28

Hejsa.

 

Jeg har lige et par spørgsmål i gang her på forummet :-) Jeg har oprettet dem separat, så hvis andre søger på denne problemstilling, jamen så er chancerne noget større for at de får besvaret deres spørgsmål via mine her :-)

 

Min kærestes kat er ikke særlig glad for at blive rørt. I de første 3 måneder af dens liv var den ude, og derefter adopterede min kæreste den, og den har så været inde kat siden. Det var fra et dyrepencionat, så den har vist ikke haft det vildt godt kunne jeg forestille mig.

 

Den er virkelig syret. Den bruger meget af dagen på at sidde og kigge ind i en væg. Fx sætter den sig om bag en dør, og kigger ind i væggen. Den er ligesom mange andre katte meget glad for at gemme sig, men den gør det konstant. Det er som om den befinder sig bedst under sengen, bag døre i små huler osv. Den er på ingen måde aggressiv hvis man rører ved den, eller nærmer sig den, men den løber 95% af gangene væk, og hvis man er så heldig at røre ved den, så er det på siden af hovedet, alle andre steder løber den væk med det samme.

 

Kan man gøre noget ved det eller? Jeg synes jeg har oplevet en lille bitte smule forbedring efter 2 dage med klikker træning. Den er ikke dum, men ret skrap til at fange lyden = mad, og kommer også når jeg klikker. Forbedringen er ift dens tilstedeværelse mens det foregår, og den gned sig også op mod mit ben en enkelt gang.

 

Har i hørt om sådan en problemstilling før?

 

Mvh Michael

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...