Hop til indhold

Min ædedolk.


Silas

Recommended Posts

Whiskas er altså ikke godt..

De mærker som dyrelægerne anbefaler som Hills eller Royal canin, de er bedre for kattens mave, min kat skider for det meste 1 gang om dagen og max 2 gange, hvor da min veninde gav hendes kat whiskas, sked mindst 4 gange.

 

Whiskas går bare lige gennem systemet ;-)

 

Det er så MEGET forskelliget fra kat til kat :)

Dyrlægen anbefaler Royal Canin-tørfoder... Det får min ene kat dårlig mave af... Har jeg så lige bevist at RC er et ligeså dårligt foder som Whiskas?

 

Nej det har jeg ikke, for andre katte fungere godt på RC. Katte er forskellige og trives godt på forskelliget slags foder. Så vi kan ikke rigtig vurdere hvilket foder der er bedst for kattene bare ved at se på hinandens erfarringer, og ved at kigge bag på indholdsfortegnelserne, for hvis vi skulle det, så ville vi opdage at de fleste af dyrlægens anbefalede mærker som Hills og RC indeholder alt for meget korn.

 

Så kunne man også sende forskelligt foder ind og blive testet på laboratorier. Dette har man også gjort allerede og forvirrende nok, fik flere af de billigste mærker bedst karakter.

 

Så den eneste rigtige konklusion er vist, at man fodre med det som ens EGNE katte fungere bedst på, for jo mere man læser om hvad der er bedst, jo mere forvirret bliver man.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...