Hop til indhold

Forhåbentlig kommende misseormor


Chilimus

Recommended Posts

Hej allesammen.

Jeg er også spritny herinde.

 

Jeg skal forhåbentlig snart være missemormor, så jeg har meldt mig ind her for at have nogle at dele glæder og sorger med.

Håber selvølgelig at der bliver flest glæder.

Jeg glæder mig i hverfald allerede som et lille barn til jul, til at min kære mispige kommer hjem fra hendes arangerede ægteskab.

 

Savner hende rigtig meget!

 

Jeg er selv mor til 3 børn - 2 piger på 5 og 6½ år og en dreng på 2½ år.

Jeg har tidligere haft en Abysinier hunkat der hed Bailey - men jeg måtte sælge hende da hun ikke kunne tåle at blive storesøster 3 gange på 4 år.

Hun lever nu i bedste velgående hos en ældre herre med masser af tid til kattekæleri.

 

Min kære Sherry som lige nu er på bryllupsrejse, har vi haft i 1½ år nu, hun er ½ norsk skovkat og er blevet semilanghåret.

Jeg har nu fået hende parret med en Ragdoll med den lækreste pels og hans kammesjuk som er en blandig af ragdoll , helig birma og colorpoint perser.

 

Jeg håber hun for langhårede killinger ud af det.

 

Jeg har ikke haft killinger før selv, så jeg kommer til at skrive mange spørgsmål herinde - sikkert også nogle fjollede og dumme sprg, men hellere spørge for meget end at lave en fatal fejl!

 

Glæder mig til kigge med herinde:cool:

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...