Hop til indhold

øv min kat er død :'-(


christina1981

Recommended Posts

Fandt min missemor død her til morgen aner ikke hvad der er sket :( Hun virkede frisk igår, så nu har jeg kun min lillemand tilbage :-( Kendte ikke hendes alder så ved ikke om det var alderdom eller hvad det var men trist er det altså :( Kunne ikke forstå hvor min godmorgen hilsen blev af, hun plejeede at være der hver morgen når jeg stod op klar på et miav og et head bang (gnidehoveder) :-( Hun lå i sin elskede transportkasse :(

 

trist miav herfra

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja, hun nåede desværre ikke at være hos mig så længe, men ved hun har haft det godt den tid det varede :-) Gonzales min killing er endelig holdt op med at kalde , av det gjorde ondt tog 1 ½ dag inden han stoppede med at kalde :( Ved ikke om jeg skal anskaffe en ven til ham, måske en jævnaldrende, stadig lidt usikker på det :) Og hvis jeg skal kan jeg ikke beslutte mig om det skal være en ægte husmis eller en maine coon :)

mvh christina

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvor er det trist, men når det nu skulle være synes jeg det er godt hun fandt ro hjemme hos dig. det er så skrækkeligt når de går hjemmefra og så aldrig kommer hjem mere. Nu ved du besked og ved hun efter alt at dømme, sikkert bare er sovet ind.

Har du mulighed for at have en til kat, så vil jeg anbefale dig at finde en ven til lillemanden. De har så meget glæde af at være sammen med andre katte.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...