Hop til indhold

hvad ville i priotere først?


christina1981

Recommended Posts

jeg har en han og en hunkat hannen er kun 12 uger hun er ? ved jeg ikke. jeg har ikke råd til at få dem begge neutralisetet af en gang så er nød til at gøre det af 2 gange. Nu så spørgsmålet hvem burde jeg tage først? Er så heldig at min hunkat ikke viser tegn på stess og er det hele taget ikke voldsomt mærket af sin løbetid. Og lige et andet spørgsmål jeg er meget i tvivl om hvem jeg skal overlade mine små babyer til, er inges kattehjem lige så gode til at neutralisere som enhver anden dyrlæge :D

mvh christina

Link til kommentar
Del på andre sites

jeg har en han og en hunkat hannen er kun 12 uger hun er ? ved jeg ikke. jeg har ikke råd til at få dem begge neutralisetet af en gang så er nød til at gøre det af 2 gange. Nu så spørgsmålet hvem burde jeg tage først? Er så heldig at min hunkat ikke viser tegn på stess og er det hele taget ikke voldsomt mærket af sin løbetid. Og lige et andet spørgsmål jeg er meget i tvivl om hvem jeg skal overlade mine små babyer til, er inges kattehjem lige så gode til at neutralisere som enhver anden dyrlæge :D

mvh christina

 

Det er dyrlæger der neutralisrer katte på Inges Kattehjem. Jeg kan kun anbefale stedet.

Link til kommentar
Del på andre sites

Ville absolut priotere begge på en gang, da du som regel kan få rabat på kat nr. 2.

Mange dyrlæger har en pakke med vaccination, øretatovering og neutralisering på en gang og dette kan jeg kun anbefale.

 

Prøv, at ringe rundt til de forskellige dyrlæger i dit område og spørg om priser og evt. afdragsordning eller snak med din bank, for på sigt spare du mange penge med en pakke.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg vil forsøge at lave en aftale med den pågældende dyrlæge omkring afdragsordning, da det er billigere for dig og nemmere for ham at tage dem af en gang :)

 

Helt enig. Jeg ville tage dem begge på en gang. Mange dyrlæger har rabatordninger, når man kommer med mere end et dyr samtidig. Vores dyrlæge giver rabat hvis man kommer med mere end et dyr.

  • Hvis det kun er hunkatten der får turen kun: Så har du en hankat, der alligevel vil strinte i dit hjem og det lugter.
  • Hvis det kun er hankatten der får turen kun: Så har du en hunkat, der vil holde dig vågen og vil irritere dig når den er i løbetid og kalder højt efter hankatte.

Link til kommentar
Del på andre sites

Inges kattehjem kan jeg også anbefale. Der fik vi vores hankat ordnet til rigtig fair pris. Der er også rabat at hente når det er flere man skal have ordnet. Du kan jo altid høre om du må betale lidt af i et par måneder. Ellers ville jeg starte med hunkatten, da hankatten ikke er så gammel endnu. Der kan du godt vente et par måneder uden jeg tror det har den helt store effekt. Min erfaring siger mig at hunkatte er hurtigere til at blive modne til det der pjat end hannerne. Sådan har det været hos os ihf.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...