Hop til indhold

løbetid


Recommended Posts

nok nok et dumt spørgsmål. Min missepigen som jeg har haft i halvanden måned er kommet i sin første løbetid mens jeg har haft hende efter hun havde fået killinger som desværre døde (fandt hende og killinger i en papkasse ved container). piver/hyler og gør sig ikke nær så meget til som min gamle kat jeg havde for nogle år siden som gik helt i udu i den ene løbetid hun nåede at have inden hun blev sterilisretet. Er det normalt at de er så lidt mærket af det ? eller skal jeg tolke det som om noget er galt? jeg ved ikke hvor gammel hun er men vil skyde hende til 6-7 år.

mvh christina

Link til kommentar
Del på andre sites

hun skal os neutraliseres :-) Hun skal under ingen omstændigheder have flere killinger :-) mine katte er indekatte har ik mulighed for at komme ud, så gravid blir hun ikke :-) men dilemmaet er at min nye killing på 12 uger dier hos hende og hvis det kan give infektioner såe... men okay det vel også begrænset hvor længe endnu hun vil tillade det pga hans alder 12 uger :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...