Hop til indhold

afmærkning


Redcat

Recommended Posts

hey.

min kærste og jeg har en han kat som er et år. han er går altid på kattebarke, men i dag ligger hans afføring ude i vores gang, lige ved siden af døren ud til opgangen ( vi bor i en lejlighed). der bor en kat inden ved siden af, som så også er på opgangen. vi tror det er en han kat, og vi har mistanke om, at den har mærket sit territorium af på vores gulvmåtte uden foran døren. spørgsemålet er så om vores kat har afmærket sit territorium af inden i vores gang, fordi den anden har mærket sit af uden foran døren, eller der er noget andet galt, og hvordan vi evt. kan stoppe det. ps. vores kat er kasteret og al den tid han har været her ( 9 måneder) har der ikke været noget problem. vi har smidt gulvmåtten ud.

 

på forhånd tak for hjælpen

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg ville prøve at lave om på hans kattebakke... måske prøve noget nyt grus... Hvis det er en lukket bakke, kunne du prøve at pille lågen af...

 

Jeg tror ikke det er for at mærke af... min ene hankat gjorde det også engang, jeg købte en større lukket kattebakke og pillede lågen af, siden var der aldrig noget...

Redigeret af Bornholmeren
Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...