Hop til indhold

Hjælp, kattemor og killinger skal flytte. Hvordan gør jeg bedst muligt det..


Meclan

Recommended Posts

Hej med jer.

 

Nu vil jeg gerne søge et råd ved jer, jeg har allerede ledt herinde, men har ikke fundet noget der minder om min situation.

Jeg er kommet i en rigtig kattepine, og vil gerne have jeres råd. Først en lille forklaring.

 

Da jeg for 4 mdr siden fødte en lille dreng, kom min søster og hendes kæreste og hentede min kat, for at de ikke skulle opleve for meget stress, da vi også stod overfor en flytning, synes vi at vi har super smarte.. Nu er vi så flyttet ind i huset og er kommet på plads og vil gerne have kattene hjem.

Men nu kommer problemet. Det er at hun lige er blevet missemor i dag, ved et meget stor uheld, hun var indekat og kom en smut ud af vinduet. (Men nu er det selvfølgelig ønskekillinger).

 

Hvordan får jeg dem nu flyttet hjem bedst muligt, (De bor kun 200 meter væk, og nu skal min søster så flytte, så de kan ikke blive)

 

Skal jeg vente nogle dage, skal jeg pakke dem godt ind i deres kasse eller har i en god ide til at få denne forfærdelige situation til at blive nemmere for kattemor.

 

Jeg håber i har en masse gode råd.

 

Venter på svar..

Merete

Link til kommentar
Del på andre sites

Mange tak for de svar, så tror jeg at jeg vil gøre klar til at få min prinsesse hjem igen inde i det ene værelse.. Glad for at der også er andre der tror at det nok skal gå. :) Så krydser jeg fingre for at det kommer til at gå rigtig godt.

De fortjener det bedste allesammen, og hold da op hvor er de små :) (Er første gangs katte mormor) Hehe

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...