Hop til indhold

Så har vi fået kat


Frk.sol

Recommended Posts

Jeg skrev til en i sidste uge der havde en han maine coon killing til salg men den var desværre allerede solgt. Jeg var så i weekenden ude og se på en anden killing og købte en lille maine coon pige.

Forleden skrev hende der har den første killing jeg har set på at han ikke var blevet hentet og om jeg stadig var interesseret. Det var jeg jo faktisk, så igår var jeg nede og kigge på ham og fik ham med hjem.

Det var ikke lige meningen at jeg skulle have to så dyre katte nu men han er simpelthen bare ikke til at stå for. Da jeg så ham tænkte jeg: hvor er den søde lille killing jeg skulle se på ? Han er bare stor :)

Vejede ham idag og han vejer 2,2 kg og er kun 13 uger...

Han er simpelthen så dejlig. Følger mig rundt over alt og kalder hvis han ikke kan finde mig.

Nu håber jeg at de to killinger kan sammen men med hans sind tror jeg ikke det bliver et problem.

Har faktisk lige et spørgsmål. Bor i et gårdhavehus hvor haven er helt lukket ind så jeg tror ikke han vil kunne komme ud før han bliver større og kan "kravle" op ad hegnet. Hvornår må jeg lukke ham ud i haven. Tænker bare at i den her varme bliver man jo nødt til at åbne døren.

Tusind tak for jeres hjælp i mine andre indlæg.

Link til kommentar
Del på andre sites

Tillykke med missen :)

 

Hvordan er der hegnet ind.

Katte er utrolig opfindesomme, også i den alder.

 

Jeg havde mine killinger ude i haven i 5-6 ugers alderen i et killingebur, uden tag... Og de fandt ud af at klatre over, selvom jeg stadig ikke fatter hvordan de gjorde, men over det kom de altså..

 

Det anbefales at hegnet med kap eller stød i, hvis ikke overdækket, er min. 180cm højt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...