Hop til indhold

Pjevs mangler hjælp


Henriette

Recommended Posts

Jeg tillader mig lige at informere dette forums bruger om en god gerning :)

Jeg har lånt indlægget af en anden, så mig er ikke lig med mig... :)

 

Pjevs's historie. Han dukkede op hos mig sidste vinter. Var ikke øremærket eller kastreret og så lidt forhutlet ud. Han begyndte at holde til, komme ind og spise osv. Fremlyste ham alle mulige og umulige steder uden held.

Om foråret fandt jeg hans ejere ved et tilfælde. De boede 200 meter nede ad vejen. De hentede ham og fortalte at han skulle da også kastreres og øresmærkes, men allerede dagen efter stod han der igen. Jeg forsøgte at få ham til at gå hjem, altså når jeg selv var hjemme. På et tidspunkt gik jeg ned med ham for at få en snak med ejeren om hvad vi kunne gøre, for at han blev hjemme hos ham selv. Ja, hun var sådan set ligeglad. Det var i hvert fald ikke hendes problem.

Nå tiden gik og jeg så mindre og mindre til ham, så jeg regnede med at han havde fundet ud af at blive hjemme. Men nej. En dag kom han humpende på 3 ben og jeg skyndte mig ned til ejeren for at hun kunne køre ham til dyrlægen. Hold da op hvor var hun en sur k.... Det første og eneste hun sagde var: "Den diskussion har vi haft" og smækkede døren i hovedet på mig.

Så måtte jeg jo køre ham til dyrlæge, for jeg kunne jo godt se at han havde vildt ondt. Men det er sgu svært at have råd til sådan en kat når man er arbejdsløs og har 7 katte selv i forvejen. Desuden kan han ikke med nogle af mine egne og de er blevet mere nervøse efter at han er kommet.

attachment.php?attachmentid=39666&d=1305138475

 

Vi har fundet et hjem til ham, men mangler en lille slat penge til at få ham ordnet.

Der er ca. samlet 800kr sammen til ham, men turen koster 1300-1400kroner. Han vil blive testet for FIV og FELV (katteaids og leukæmi), blive kast og øremærket.

 

Ønsker du at give et lille bidrag kan jeg kontaktes herinde via PB (privat besked) og vil sende konto oplysninger.

 

Pjevs siger tak :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...