Hop til indhold

Ofelia er gået i fødsel


O´ernes mor

Recommended Posts

Ja det var ikke særlig sjovt. Heldigvis at katte ikke tænker som os. Så havde vi da fået en stor ekstra udgift til psykologhjælp.

Tak for de gode tanker :)

 

Da jeg læste den forfærdelige historie, gik der straks tanker i hovedet om hvordan hun mon må føle, når hendes baby er gået bort osv. Men "eksperterne" fortæller os jo (heldigvis), at dyr ikke har følelser som vi mennesker har det...

Jeg overføre tit og ofte menneskelige følelser på Mickey, fx "Åh nej, jeg er kommet sent hjem, bare han nu ikke føler sig overset" osv... Men jeg er også SUPER BELASTENDE følsom hehe ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Da jeg læste den forfærdelige historie, gik der straks tanker i hovedet om hvordan hun mon må føle, når hendes baby er gået bort osv. Men "eksperterne" fortæller os jo (heldigvis), at dyr ikke har følelser som vi mennesker har det...

Jeg overføre tit og ofte menneskelige følelser på Mickey, fx "Åh nej, jeg er kommet sent hjem, bare han nu ikke føler sig overset" osv... Men jeg er også SUPER BELASTENDE følsom hehe ;)

Kender det godt og tror da også på at de føler et eller andet mere end bare instinkter. De kan fx. blive sure hvis man driller dem og glade hvis man giver dem opmærksomhed. Eller har jeg bare fået ordet instinkt galt i halsen???

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Ja :) også dejligt at man kan være i et forum hvor man ikke bliver betegnet som skør fordi man går helt i spåner over ens kat fejler noget.

 

Vi elsker jo de skønne katte børn, og skal sørge for de har det godt hos os og så er de jo så hengivne og livsbekræftende så det skriger til himlen.. jeg prøvede i en årrække af 2 omgange at leve uden katte og det lykkedes meget dårligt.. Hæhæ.. jeg går også lidt i spåner når der er "noget" m. dem, men det er jo nok fordi de ikk viser det så meget at jeg er ekstre på dubberne.. :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi elsker jo de skønne katte børn, og skal sørge for de har det godt hos os og så er de jo så hengivne og livsbekræftende så det skriger til himlen.. jeg prøvede i en årrække af 2 omgange at leve uden katte og det lykkedes meget dårligt.. Hæhæ.. jeg går også lidt i spåner når der er "noget" m. dem, men det er jo nok fordi de ikk viser det så meget at jeg er ekstre på dubberne.. :D

Ja jeg er også helt elendig når jeg ikke har nogen katte. Heldigvis - kan man jo sige for min afhængighed - er der masser af kattebørn der kan bruge et hjem og en masse kærlighed :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...