Hop til indhold

Ændret adfærd, pjattet?


Nannamiv

Recommended Posts

Hej:-)

Er ny herinde, og har brug for lidt hjælp. Er den heldige ejer af en Norsk skovkat, hunkat. Jeg fik hende sammen med min kæreste for tre måneder siden. Desværre var vi så uheldige at hun stak af, og var væk i to måneder. Nu er det lidt over en måned siden hun kom hjem, og har egentligt været super godt tilpas lige siden! Skal lige siges hun altid har været indekat. For ca. to døgn siden begyndte hun at opføre sig som en kat i løbetid. (Har hun næsten lige været, så er ikke muligt!). Hun miaver højt, hele tiden. 24/7. (Er ikke til at sove for!). Gnider sig op af alting, triller rundt på gulvet etc. Dog er hun ikke særlig interesseret i at snakke. Hun har altid været stille og rolig, og vil egentlig helst bare putte, eller ligge i vindueskarmen. Hvad pokker sker der med hende? Er det foråret der kalder? Vi bor i en 51 kvm lejlighed. Kan nogen hjælpe os her? :-)

Hilsen herfra..

Link til kommentar
Del på andre sites

Du har en pointe.. Men var faktisk ikke klar over det kunne forekomme så ofte :S Tak for hjælpen, jeg tror vi skal have hende steriliseret hurtigst muligt så. :-)

 

Ja det er vist en fin ide hvis der ikke er udsigter til i vil have familieforøgelse. Har haft en hunkat der var i brunst i ca 2 måneder i streg før hun stak af og lavede grisseri. Det var ret strengt at være vidne til. Anede ikke hvad det var på det tidspunkt, da jeg var ny i faget :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...