Hop til indhold

Min kat har ændret sig på 5 timer?


Recommended Posts

Hej alle!

 

Da jeg kom hjem for en halv times tid siden, er det første jeg hører, min kæreste der siger: find lige ud af hvorfor Filur te'r sig underligt! '' Jeg tænkte, hvad han mente med det, men efter 2 minutter kunne jeg godt se hvad han mente. Hun plejer normalt at være en meget stille kat, der nærmest te'r sig som en gammel slidt kat, til trods for at hun kun er omkring 2 år. Hun går normalt med øjenlågene lidt lukkede, og hvis hun vil ligge sig hos os, kommer hun luskeg gående lige så stille, for lige at tjekke det hele ud. Hun siger normalt ikke noget, medmindre hun er sulten. Og sådan opførte hun sig også imorges, inden jeg tog afsted kl 8.

 

Men da jeg kom hjem, løb hun rundt i hele huset, og kiggede op i loftet, ned på gulvet, tjekkede alting ud, som om hun var i et nyt hjem. Hun mjavede og kiggede rundt på os, og da jeg satte mig ned, hoppede hun nærmest hen på mig, og lavede sådan en ''pludre'' lyd, som en lille fugl, og hendes øjne er vidt åbne?

 

Ja undskyld mit sprog, men hvad fanden sker der for hende? :D

Overvejede om hun kunne være i løbetid, men hun er stadig ligeglad med vores hankat, og nabohankatten.

Link til kommentar
Del på andre sites

Holsen - Han har i hvert fald ikke leget med hende, med laserlys, for sådan en har vi slet ikke (: Og hun gider normalt ikke at leje, normalt tuller hun bare rundt. Og nu har hun opført sig sådan i 2 dage :b

 

Bornhomeren - Jeg er skam heller ikke så bange for at det er noget alvorligt, synes bare det er underligt at hun er blevet en helt anden kat på så kort tid? og tror skam ikke at hun er bange, for hun er jo ''gladere'' og friskere end hun plejer :b

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...