Hop til indhold

Kat kradser på døren!


Mic90

Recommended Posts

Nu ved jeg godt emnet er gammelt, men jeg skriver lige noget alligevel.

 

Man kan sagtens få en kat til at stoppe med det. Bare fordi en kat keder sig, skal den jo ikke bestemme om den skal være i hele huset, og ligge inde ved en i sengen, som jeg personligt aldrig ville have, men nok om det.

 

Hvis du sætter et stort stykke tæppe på døren afhjælper det problemet. Tæppet skal være højt nok til at når den står op, skal den ikke kunne nå døren. Katte kan ikke lide at kradse i tæpper, da det er ubehageligt for deres negle. (Ihvertfald stort set alle katte) Men vigtigst af alt det larmer ikke, og man kan igen få sin nattesøvn. Det kan sagtens være den hyler det første stykke tid, men det går også over.

 

Den har jeg aldrig hørt? At katte ikke kan lide tæpper? Altså her i huset kradses der i tæpperne, så om alle mine katte er en undtagelse, er usandsynligt...

Link til kommentar
Del på andre sites

Som jeg skriver Henriette:

Katte kan ikke lide at kradse i tæpper, da det er ubehageligt for deres negle. (Ihvertfald stort set alle katte)

læg mærke til den sidste sætning. Jeg skrev netop den, fordi der altid er afvigelser, ligesom de fleste mennesker i Danmark kan lide at spise lakridser, men andre kan bedre lide vingummer.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...