Hop til indhold

Min kat opfører sig mærkeligt?


Linemieolsen

Recommended Posts

Hej alle.

 

Jeg har to katte, som er omkring 8 måneder. For godt en måned siden parrede de sig, og jeg tror, at hunkatten, der hedder Bella, er drægtig.

 

Her i dag har hun opført sig ret underligt. Hun smider sig ned ad gulvet konstant, gnider sig op af forskellige ting og piver konstant. Jeg har uploadet en video, så I kan se, hvordan hun er.

 

Jeg er lidt i tvivl om det er fordi hun har ondt - eller er det bare en ganske almindelig ting? Jeg håber, I kan svare på mit spørgsmål, for jeg håber ikke, det er fordi hun går og har ondt eller noget lignende.

 

(Videoen skal lige godkendes af Vimeo, og så kan I se den)

 

 

I kan også se videoen her.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg er ret sikker på at hun er i løb...

En neutralisering vil være passende, medmindre du har tænkt dig at få killinger.. Hvilket jeg ikke vil anbefale, og slet ikke når hun er så ung...

 

Jeg tænkte det samme, min hunkat er steriliseret så jeg har ikke selv set det, men det svarer til beskrivelsen... jeg anbefaler af du får begge dine katte neutraliserede... det er ikke nemt at komme af med killinger, da der er alt for mange af dem i verden...

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...