Hop til indhold

Recommended Posts

Hej :)

 

Jeg ville blot høre om nogen af jer har erfaring med at træne jeres katte til at gå på et mennesketoilet istedet for en kattebakke?

 

Jeg har haft luret noget på den Litter Kwitter ting, og jeg må ærligt tilstå jeg meget gerne ville slippe for at have en kattebakke stående, men samtidig er jeg da også lidt skeptisk om det faktisk er noget der virker :)

 

Hvad er jeres erfaring omkring dette spørgsmål?

 

Glæder mig til at høre hvad I mener ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Hæhæ.. Jeg har hellerikke erfaring i den retning, jeg har hørt om katte der selv fandt på at gå på vores wc.. Men rigtig go ide.. Bortset fra forstoppelse.. Hæhæ..

 

Vores katte løber ude i vores have og far Frank har smidt en stor bunke m. overskudts grus, og den er de rigtig glade for.. høhø.. så "renser" mor her, den engang imellem.

 

Men inde, har de et stort trekantet kattewc de går ind i.. og det bruger de også.. :) Så bruger jeg noget godt grus m. duft, for godtnok har vi katte, men jeg vil ikke lugte det :3

 

Mvh.

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja jeg ved heller ikke rigtig hvad jeg mener om det... Vi bruger også noget godt grus som ikke gør bakken ikke lugter, men med 3 katte synes jeg godt nok det er ved at være lidt noget øv... jeg elsker at have katte, men kattebakken hader jeg virkelig :D

 

Jeg håber der er nogen som har erfaring med dette, da det helt sikkert ville kunne hjælpe mig med at træffe en beslutning om det er noget jeg er interesseret i at prøve med mine katte :)

 

Tak for jeres svar :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg var meget lun på det engang og undersøgte hvordan man gjorde... men jeg besindede mig, jeg syntes det ville være synd for kattene hvis de ikke kunne grave bag efter og hvad hvis de tisser udenfor...

 

Man køber et bestemt sæt med nogle rammer som man putter grus i - i starten, og hvad så hvis jeg skulle grave grus ud af lokkumet... nej jeg gik bort fra tanken igen... Dengang havde jeg også Mons, og han ville være rigtig bange for at falde ned i kummen :D

 

Jeg bruger træ i kattebakken... det suger lugten og er godt for miljøet

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg var meget lun på det engang og undersøgte hvordan man gjorde... men jeg besindede mig, jeg syntes det ville være synd for kattene hvis de ikke kunne grave bag efter og hvad hvis de tisser udenfor...

 

Man køber et bestemt sæt med nogle rammer som man putter grus i - i starten, og hvad så hvis jeg skulle grave grus ud af lokkumet... nej jeg gik bort fra tanken igen... Dengang havde jeg også Mons, og han ville være rigtig bange for at falde ned i kummen :D

 

Jeg bruger træ i kattebakken... det suger lugten og er godt for miljøet

 

Tilføjer lige at du skal købe det specielle grus lavet til dem, da det bare kan skylles med ud :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg var meget lun på det engang og undersøgte hvordan man gjorde... men jeg besindede mig, jeg syntes det ville være synd for kattene hvis de ikke kunne grave bag efter og hvad hvis de tisser udenfor...

 

Man køber et bestemt sæt med nogle rammer som man putter grus i - i starten, og hvad så hvis jeg skulle grave grus ud af lokkumet... nej jeg gik bort fra tanken igen... Dengang havde jeg også Mons, og han ville være rigtig bange for at falde ned i kummen :D

 

Jeg bruger træ i kattebakken... det suger lugten og er godt for miljøet

 

Det sæt du omtaler, er der noget man skal være opmærksom på der? Jeg overvejer selv kraftigt at give det et forsøg så ville lige høre om der er nogen der har erfaring på området. Det er en af de ting der helst ikke må gå galt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det sæt du omtaler, er der noget man skal være opmærksom på der? Jeg overvejer selv kraftigt at give det et forsøg så ville lige høre om der er nogen der har erfaring på området. Det er en af de ting der helst ikke må gå galt.

 

Du kan købe sættet inde på Petdreams.dk Derinde, mener jeg, står der også en vejledning i hvordan sættet bruges. Ellers er jeg ret sikker på du er velkommen til at ringe ham og spørge.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...