Hop til indhold

to spørgsmål - kattegrus og pelspleje (langhårs)


Fie-tøsen

Recommended Posts

Hej alle

Jeg har lige to spørgsmål

 

  1. Grus
    Hvilket grus bruger i til jeres katte??
    Jeg var i Petworld sidste uge, 60 kg Ever Clean til 250 kroner! Det var vildt. Har altid brugt everclean og er super super tilfreds med det..
    Jeg ordner bakken med klumper når der er noget, og så putter jeg lidt rent i.. Og har faktisk ikke gjort bakken rent i bund i meget lang tid - Men Fie er ligeglad, hun bruger bakken gladeligt :D
  2. pelspleje
    Hvordan holder i jeres langhårs (semilanghårs) kattes pels? Jeg børster Fie hver dag, men havde af personlige årsager ikke overskud til det i sidste uge. Jeg har flere gange overvejet om det var nødvendigt at børste hende så tit - og det er det! Efter 5-6 dage uden børstning var hun helt umulig at børste - hendes hår filtrer sindsygt meget.. Hvad gør i? Hvilke børster bruger i? Jeg bruger en som denne her: http://www.petworld.no/thumb_450.php?id=bilder_nettbutikk/afa25236dcc204d98d4e7cc96821f78a-image.jpeg
     

Link til kommentar
Del på andre sites

1. Jeg bruger Exstreme Classic med duft. Da jeg siden jeg startede på det ikke har haft lugtgener i huset samt ingen urenlige katte (pånær Frede som nægter at bruge en kattebakke - fritløber). Har selv lige købt noget Ever Clean og glæder mig til at prøve det, men fortsætter formentlig med Exstreme Classic.

 

2. Kan jeg ikke svare på, da alle mine katte er korthåret.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej alle

Jeg har lige to spørgsmål

 

  1. Grus
    Hvilket grus bruger i til jeres katte??
    Jeg var i Petworld sidste uge, 60 kg Ever Clean til 250 kroner! Det var vildt. Har altid brugt everclean og er super super tilfreds med det..
    Jeg ordner bakken med klumper når der er noget, og så putter jeg lidt rent i.. Og har faktisk ikke gjort bakken rent i bund i meget lang tid - Men Fie er ligeglad, hun bruger bakken gladeligt :D
  2. pelspleje
    Hvordan holder i jeres langhårs (semilanghårs) kattes pels? Jeg børster Fie hver dag, men havde af personlige årsager ikke overskud til det i sidste uge. Jeg har flere gange overvejet om det var nødvendigt at børste hende så tit - og det er det! Efter 5-6 dage uden børstning var hun helt umulig at børste - hendes hår filtrer sindsygt meget.. Hvad gør i? Hvilke børster bruger i? Jeg bruger en som denne her: http://www.petworld.no/thumb_450.php?id=bilder_nettbutikk/afa25236dcc204d98d4e7cc96821f78a-image.jpeg
     

 

Hej Fie, :) du ka læse en masse i forum indlægget, her til højre.. "Pelsen går i knuder".. Det kan være nogle af dine spørsmål for svar :D go fornøgelse.

 

Mkh.

Link til kommentar
Del på andre sites

Min Coco er også halv-langhåret, men hans pels har ikke brug for ekstra pleje (altså at jeg børster ham)

Men man kan dog være nød til at klippe håret omme ved numsen hvis de måske har dårlig mave, eller kan det blive en grim oplevelse (har prøvet det en del gange)

Men det er hurtigt nemt at se om pelsen har brug for ekstra pleje :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...