Hop til indhold

Kat løbet væk på ringsted banegård


Mikkel Lund

Recommended Posts

Hej

 

Min kæreste og jeg var på vej til tyskland d. 4 marts, hvor vi havde et lille mellemstop på Ringsted banegård. Vi havde vores kat Tom med, som det lykkedes at befri sig selv fra transport boksen, vi prøvede forgæves at fange den igen, men indså at det nok var umuligt lige nu, derfor besluttede os for at stige på vores tog.

 

Hvad kan vi gøre? Vi har meldt ham ind på http://www.dyrenesbeskyttelse.dk, men vi ved ikke videre :(

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej

 

Min kæreste og jeg var på vej til tyskland d. 4 marts, hvor vi havde et lille mellemstop på Ringsted banegård. Vi havde vores kat Tom med, som det lykkedes at befri sig selv fra transport boksen, vi prøvede forgæves at fange den igen, men indså at det nok var umuligt lige nu, derfor besluttede os for at stige på vores tog.

 

Hvad kan vi gøre? Vi har meldt ham ind på http://www.dyrenesbeskyttelse.dk, men vi ved ikke videre :(

 

Jeg ville tage tilbage og lede, for jeg har igennem mit arb. (som gartner på en kirkegård) reddet/fundet et par katte der var bortløbne.. og han er jo på et ukendt territorium så han gemmer sig nok lige i nærheden og er bange og sulten, så hvis I går en rundt i omr. og kalder, kan det være I er heldige.. sæt sedler m. billeder og tlf. nr. op i budtikkerne og på lygtepæle nær v.. jo hurtiger I reagerer jo større er chancen for I finder ham..

Det kan nemlig godt tage et stykke tid før folk i omr. bemærker ham, det kommer an på hvor opsøgende han er, men mit gæt er at han ikke løber "så langt væk" fra det sted hvor han slap fri, men op til en lille ½ km. og hen steder hvor der er mere ro.. parker, haver og kirkegårde..

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...