Hop til indhold

Fundet killing i en papkasse!


Pandamis

Recommended Posts

Jeg kunne nok se det komme, at debatten ville blive ført videre..

Din historie er ligefrem forfærdelig! Synes det er den største skam :(

Men kontaktede du nogen for at få hjælp? .

 

Der kunne ikke hjælpes , de blev aflivet.

 

Men i mange andre tilfælde har jeg selvfølgelig fået dyrlægehjælp og reddet mange killinger

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Svar 86
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ignorerede??? Bente gjorde jer opmærksom på at det ikke var lovligt og længere oppe blæser du op om at du er ligeglad med loven. Så hvem er det lige der ignorerer?

Bente, Henriette og Krumme har så vidt jeg kan læse nået til enighed. Så hvorfor ligger du ikke bare barnlige kommentarer på hylden?

Killingen har det godt og det er det vigtigste. Alle med et godt hjerte, ville have gjort akkurat det samme som jer. Taget killingen ind og give den et godt liv. Men nu hvor der er tale om et brud på loven, så er det ikke smart at skrive på et åben forum, at man er ligeglad med loven.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg er ligeglad med loven, når jeg ved at det jeg gør er for et levende væsens bedste. Jeg står altid fast ved mine principper, selvom det ikke passer hr og fru danmark! Jeg pointerede bare at hun skulle spare mig for de kommentarer! For hun blev VED og VED om loven (og IGNOREREDE vores svar om kattens ve og vel), selvom vi havde forklaret hende at killingen havde det godt.

At jeg siger at jeg er ligeglad med loven, gør det ikke værre. Jeg har jo allerede brudt loven. Det var ikke med vilje.. Men nu ve djeg det, og i det her tilfælde er jeg ligeglad med den, ja.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg er ligeglad med loven, når jeg ved at det jeg gør er for et levende væsens bedste. Jeg står altid fast ved mine principper, selvom det ikke passer hr og fru danmark! Jeg pointerede bare at hun skulle spare mig for de kommentarer! For hun blev VED og VED om loven (og IGNOREREDE vores svar om kattens ve og vel), selvom vi havde forklaret hende at killingen havde det godt.

At jeg siger at jeg er ligeglad med loven, gør det ikke værre. Jeg har jo allerede brudt loven. Det var ikke med vilje.. Men nu ve djeg det, og i det her tilfælde er jeg ligeglad med den, ja.

 

Hvis du bare havde en lille anelse om hvem Bente egentlig er, så ville du kunne forstå hvorfor hun går meget op i denne lov. Hint: Google er din ven!!

Link til kommentar
Del på andre sites

Please people!

Tråden blev til, for at hjælpe KATTEN!

Ja, der kunne have blevet fortaget mere lovrettigede metoder, men vi gjorde det, som situationen krævede (i vores øjne). Det er klart, at folk har forskellige meninger, men synes ikke det er en god nok grund til svineri i et forum!

Håber virkelig folk tager det her til sig, og at denne debat kan afsluttes!

Katten LEVER!

Ja, jeg undskylder alle, den danske lov og Danmark, fordi jeg ikke kiggede Grundloven igennem før jeg handlede.

Jeg tror på ytringsfrihed og derfor er folks holdninger lige vigtige. Men hvor lavt kan man få sig selv til at gå, for at svine folk! Brug dog et pænere sprog folkens! Så vidt jeg kan forstå, er ingen her i gang med folkeskole!

 

JEG GENTAGER! Til NÆSTE GANG, vil jeg med Grundloven i min højre hånd redde et hvert dyr jeg ser i følge den.

Men sket er sket! Done deal!

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvem Bente er!? At hun er på google gør hende ikke bedre end mig. Men jeg har aldrig sagt at Bente er en skidt person. Jeg prøvede bare at få hende til at falde til ro mht loven og sætte pris på at katten er i gode hænder! Istedet for at gå til angreb. Da jeg har været med til at finde killingen, sætter hun mig i en situation, hvor jeg bliver nød til at forsvare mig selv, min veninde og plejemoren! Men hun ville ikke forstå det.

Du er velkommen til at skrive privat til mig, hvis du vil trække den her længere ud :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvem Bente er!? At hun er på google gør hende ikke bedre end mig. Men jeg har aldrig sagt at Bente er en skidt person. Jeg prøvede bare at få hende til at falde til ro mht loven og sætte pris på at katten er i gode hænder! Istedet for at gå til angreb. Da jeg har været med til at finde killingen, sætter hun mig i en situation, hvor jeg bliver nød til at forsvare mig selv, min veninde og plejemoren! Men hun ville ikke forstå det.

Du er velkommen til at skrive privat til mig, hvis du vil trække den her længere ud :)

 

Jeg er nået frem til den konklusion at du er uden pædagogisk rækkevidde og ikke er i stand til at debattere på et saglig plan.

 

P.S Hvor gammel er du egentlig? Dette spørgsmål beror på dine usaglige kommentarer.

Link til kommentar
Del på andre sites

Bente, jeg stopper den her. Vi er begge enige om at det vigtigste er kattens helbred. Men jeg bliver frustreret når ting udover helbredet kommer til diskussion. Det find erjeg ligegyldigt..

 

Det kan jeg sørme godt forstå du gør.

Du beskylder mig for at angribe og vil ikke snakke mere om det.

 

Jeg har ikke angrebet men gjort opmærksom på hvordan loven er skruet sammen

Link til kommentar
Del på andre sites

Caroline, jeg er 20 år gammel :) Hvad har du bidraget med i den her debat? Jeg spørger bare. Udover at fortælle mig at jeg er barnlig, og at jeg skal google Bente?

 

 

Læs nu hvad jeg skriver lille skat. Jeg har på intet tidspunkt kaldt dig for barnlig. Jeg skrev du var uden for pædagogisk rækkevidde.

 

Men angående bidrag til debatten, har jeg bidraget med lige så meget som dig.... nemlig INTET.

 

Jeg kan dog oplyse dig om at Bente har fuld bemyndigelse til at afhente killingen.

Link til kommentar
Del på andre sites

hvem tror i egentlig i er ? ( b og c)( altså bente og caroline, for det kan man squ ikke google)

og dig caroline, du minder mig sgu om en tastaturhelt der har for ondt i røven!

 

i kommer begge to og tror i er bedre en pandamis og henriette!

 

jeg har kun en ting at sige !

har i noget godt at sige, så sig det !

har i ikke så tryk på esc knappen

 

(det kan man godt google)<3

 

og jeg er 13 år (:

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu synes jeg ikke den skal trækkes længere, vi har adskillige gange konstateret samtalen slut - den lader kun til at blive mere og mere personlig - hvilket der ikke er nogen grund til!

Så please, for jeres egen skyld, vær et bedre menneske og ignorér 'angrebene'!

 

Det jo lige før, at tråden skal blokeres for flere indlæg :S

 

Det er altås Toulouse som skrev fra min :)) hun kom vist til at logge på safari, hvor min kode er gemt.Hehe. JEg er slet ikke så sød :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg startede tråden og sørgede sammen med min veninde at få anbragt killingen et godt sted. Jeg har søgt råd herinde og benyttet mig af dem og debatteret. Hvem er du? Du er lige kommet ind og kommenterer på min person. Du siger at jeg er uden for pædagogisk rækkevidde.

Hvis Bente er ligeså erfaren som Henriette, så er hun velkommen til at hente killingen? Jeg tænker kun på killingen, som jeg har sagt hele vejen igennem.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Tilføj...