Hop til indhold

Overnattende gæst i weekenden


Henriette

Recommended Posts

Synes da lige i alle sammen skal vide at en lille misling torsdag blev fundet i en papkasse, stille op til en skov. En af mine gode kollegaer havde fundet ham, fortalte mig om det fredag aften, da vi havde vagt sammen, og spurgte om jeg ikke kunne hjælpe.

Efter arbejdet kørte jeg hende hjem, så på den fine killing (vurderet til 12-14uger), frisk og frejdig. Skrev en sms til DB og aftalte at han kunne overtages af dem. Kunne dog ikke selv køre ham lørdag pga. arbejde.

Hun kom så lørdag aften over for at se ham (hun (kredsformanden for DB) bor lige rundt om hjørnet). Hun var ganske improneret over mit kattehold og harmonien imellem, og hvor flot de havde modtaget ham, aftenen før. Han var allerede faldet godt til. Rigtig nysgerrig lille fyr som havde sat fut i tøsernes poter.

 

I dag hentede hun ham så omkring kl 10, for at køre ham til Brande Dyreinternat. Jeg håber bare sådan at han får et godt hjem hurgtigt. Han var sku en lille charmetrold, med krudt i måsen, og så spandt han bare man kiggede på ham.

 

I skal heller ikke snydes for billeder. Dog kunne han bare ikke sidde stille, så de er ikke ret gode, vi har navngivet ham Woody

IMG_1251.jpg

IMG_1260.jpg

IMG_1255.jpg

IMG_1257.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst tinkavera

Hvor er han dejlig. Godt kollegaen fandt ham, og godt du kan huse ham natten over.

 

Tænk hvis den skønne, lille fyr ikke var blevet fundet....

 

Jeg kan ikke lade være med at tænke på alle de kasser med katte, der IKKE bliver fundet :'( Det er ubærligt, utåleligt, forfærdeligt, frygteligt, hjerteløst, og rystende og aldeles ubegribeligt! :S Og det gør det da helt ubegribeligt, når det er en tillidsfuld killing, for så har "nogen" altså behandlet den godt .... indtil "nogen" pludselig en dag smider den ud til uvis skæbne ... i de fleste tilfælde en skæbne der ender med lidelse og død.

Nej, jeg fatter det simpelthen ikke :S , og hvis ikke det var for de rystende mange eksempler, så ville jeg tro det var løgn, at nogen kunne finde på at smide katte ud som affald.

 

Mine egne katte blev også fundet i en papkasse - i det mindste havde "nogen" sat kassen på dyreinternatets trappesten.

 

Håber lille Woody får et supergodt hjem! Dét har han fortjent. Det har alle katte.

Link til kommentar
Del på andre sites

Tak til jer begge. Vil lige oplyse jer om at jeg igennem sommeren sidste år har fået 13 hjemløse killinger ind, alle har fået et godt hjem. Har haft samarbejde med DB omkring dem, haft dem til de blev 12 uger, og havde jeg ikke selv fundet hjem til dem, var der plads på internattet. Kun to af dem blev afleveret, hvor de fik nyt hjem inden for 7-14 dage.

Og så lige Woody, som forhåbentlig bliver den første og sidste i år.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...