Hop til indhold

Mislingerne og jeg ❤️🐈‍⬛🐈‍⬛


MislingeMor

Recommended Posts

Hej alle skønne jer 😃😃

Jeg er en kvinde på 34 år og har min søn på 12 år 😁🤗

Vi har fået den store glæde, at have kæledyr igen 🥰

Vi er blevet beriget med 2 skønne Mislinger, som er bror og søster…

De er navngivet Herman og Mispige og nøj de er så fantastiske 😍😍

Deres mor var en omstrejfende kat, som Kattekøbing har fanget ind og hun kom i pleje hos en kvinde 😁 hvor Mislingerne så kom til og jeg fik æren af at kunne give dem et hjem…

Jeg er så glad for Kattekøbing, som yder en kæmpe indsats ved at indfange, dyrlæge behandle kattene og får dem i pleje/fast hjem til dem…

Der kæmpes stort for at neutralisere kattene, da der er store problemer her i byen/kommunen/området, da der er en del omstrejfende katte 💔 jeg er glad for at kunne hjælpe 2 af kattene og når jeg har noget jeg kan undvære, så donerer jeg det ud til Kattekøbing…

Der har været mange frivilllige til at hjælpe med bygge og ordne kattehuset, hvor kattene kan bo, indtil der findes plejefamilie eller fast hjem ❤️ det er helt fantastisk at se den store indsats..

 

Herman og Mispige har givet en stor glæde i vores hjem her, de er skønne væsner og jeg elsker at følge deres udvikling/personligheder 😇🥰

Herman er en rigtig akrobat (jeg tror han prøver at træne sig op til OL i akrobatik - han er i hvert fald ihærdig med træningen 😂)… Herman spurter afsted med høj fart og er en meget livlig fætter (når vi snakker om højder)…

Han er godt madglad 😉 flere gange dagligt kommet han (spontant) stor pivende hen til mig, for at få kæl og nus…

Han plejede at elske at sove ovenpå min hofte, når jeg lå på siden… Men han er stor kat nu, så kompromiet er at han slænger sig over min kropsside (da han er for stor til at sove på min hofte) 😂❤️

Mispige er en vild jæger og burde nok være navngivet “Hunter” i stedet for 🤣 hun putter gerne hos mig og har sin egen sutteklud, da hun altid har været mere “tryghedssøgende” men når jeg tager yndlingslegetøjet, så kommer der fut og fart i hende 😍🤗 hun putter mest oppe ved min brystkasse/hoved, men her i varmen vælger hun nogle gange, bare at putte nede mellem mine ben…

Hun er også vild med at “fange mus” på iPad’en (jeg fandt en app med kattespil), hvor Herman er mere glad/interesseret i, at lege med deres hjemmelavet aktivitetslegetøj (hvor man skal fange godbidder nede i papirrullerne og fiske dem op, så de kan nyde godbidderne - jeg bruger dog bare tørfoder i den)…

Jeg elsker at være kreativ og finde sjove/spøjse idéer, som jeg kan lave til dem ❤️ Skønt at jeg kan være kreativ og samtidig spare penge på legetøjet til dem…

Kommende projekter er at lave noget kattenet-låger til mine vinduer + nogle snack legetøj (lidt a la snackbold, til bevægelse)

Vi bruger en masse dejlig tid sammen til hygge, leg og afslapning 😍🥰

Ønsket er også at træne dem til at gå tur med sele på, ude i min baggård, men det er på stand-by nu, da Mispige bøvler med pote…

Dyrlæge har i dag taget svaber prøve af hendes pote, så vi kan se om der er noget bakterie/infektion…

Men der er risiko for at det er eo-cellerne (jeg kan ikke huske det der eo……. celle navn), som gør at hun bøvler med pote….

 

Ej undskyld et lang skriv 😅🤣🤣

Tak for medlemskab og god dag til jer alle 😁😁

 

Kram og dejlige tanker herfra

Micka, Mispige og Herman

 

98354338-F708-44FF-8942-885C386A090E.thumb.jpeg.02a95673748fb3de172333c5414875a8.jpeg

4326C979-3B8D-4393-9015-347DC53F6BDC.jpeg.238fa2d384a73fe35859d3183156a6e0.jpeg

F24413BA-4D51-475F-944F-7B2C2679EC44.thumb.jpeg.689e45e3934ec581ac33c047e5b1949e.jpeg

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...