Hop til indhold

Bamse strinter indendørs


Ole

Recommended Posts

Problemet er ikke ukendt kan jeg forstå, men jeg ville alligevel ikke undlade at nærmest skrige om hjælp. 

Bamse er en 4 års hankat som vi fandt som killing løbende rundt og skrige i panik. Vi tog ham til os og han er blevet en stor dejlig misser på 6 kg, så han lever op til navnet. Problemet ligger i at vi har også en ældre hunkat, og der er åbenbart en konflikt imellem dem, Bamse har nu i en tid strintet en gang dag i snit, og vi har, indtil videre, kunne rense op, men problemet skal løses, vi har ikke andre muligheder. Begge neutraliserede, fuld vaccinationsbog, chippet og øretatoveret, de hver sin kattebakke, bruges ikke ret meget i sommerhalvåret. DE kan gå frit ind og ud, vi har flere dispensere siddende med Feliway, jeg skal forbi og købe en spray vi kan have i hånde i dag da det også er et råd, vi renser af med Rodanol når vi opdager det. 

Hvad filan gør vi? Aktuelt forsøger vi at finde et andet hjem til ham, hvor han kan være alene så tror vi at stressen ligger sig, i sidste ende kan det blive tale om en aflivning af ham, men det gør ondt, da han er højt elsket. Han er en hyggetrold..når det passer ham .. man er vel hankat 😉  

På forhånd mange tak for alle gode råd / Ole 93931675

 

1487218046_20170825_110325_3417302_resized.jpg

-1739309047_20190107_172040_3569028_resized.jpg

20210127_211043_resized.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...