Hop til indhold

Ares du skør


Henriette

Recommended Posts

Ares synes min mobil er sjov, når den ringer med vækkeuret om morgenen. Hvis jeg ikke selv lige slår den fra skal den da bare ned på gulvet og ligge, så kan vi blive ved med at putte. Går i hvert fald ud fra at det er derfor.

Slår jeg den fra, og den ligger klappet op (klaptelefon) så får den da lige nogle tæsk. Den ser efterhånden lidt sjov ud i kanterne tihi.gif

 

Den bærbare slipper heller ikke altid for en omgange gnasken i.. Tror han har lidt ondt i bisserne, han synes i hvert fald at min beskytter på ryggen af computeren er sjov at bide i, men kun i hjørnerne, hvor den sidder lidt løs..

Link til kommentar
Del på andre sites

Hi Hi hvor er han sød. Jeg er den lykkelige ejer af 3 Maine Coon misser - den ene er dog lidt skidtmas (har skrevet om ham under sygdomme). En af de andre misser er helt vild med at flå i dynebetræk. Hvis jeg stikker hånden ind under dynen hvor han ligger bliver han fuldstændig kåd og sprutter og river og flår i dynebetrækket - det bedste er jo, når man kan rive store huller i betrækket. Godt jeg har så mange gamle dynebetræk:-)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 7 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...