Hop til indhold

hvem er redaktører og administratorer herinde?


Karla

Recommended Posts

Hvem er admin og hvem har startet forummet herinde? Er der en historie bag starten af forummet?

Undskyld, mine spørgsmål :o jeg håber jeg kan få svar på nogle af dem.

 

Det er mig der er admin, og har startet forummet op.

 

Siden er ca. 10 år gammel og den tidligere ejer har flere gange oprettet et debat forum, som desværre blev hacket og mistede derfor interessen. Jeg har overtaget siden for omkring et år siden, og nu er der så igen et debat forum på katteforum.dk :-)

 

Faktisk er hele portalen lavet om, så den nu er dynamisk på alle punkter og kører med nyeste forum software på markedet.

Link til kommentar
Del på andre sites

Tak for svar :)

 

Det som gjorde mig "utryg" var at forummet virkede så nyt og uden fortid.... og det er det jo så også. Jeg troede det var et ældre forum da siden jo har været her længe og jeg selvom jeg har været tilmeldt siden maj først er blevet aktiv nu... men der har jo så ikke været noget før. ;)

Pøj pøj med forummet. Det virker rigtig godt og jeg håber det bliver ved med at være et rart og hyggeligt sted at være. (gode og kloge brugere til at svare på spørgsmål har I jo allerede:D)

 

Jeg syndes I er kommet rigtig godt fra start :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...