Hop til indhold

Hjælp til en ny men glad kattejer. er min lille hankat blevet kønsmoden?


misse10

Recommended Posts

Hej alle sammen.

 

Jeg har anskaffet mig 2 skønne katte fra samme kuld, bror og søster.
:D

de blev født den 16 juni, så det er snart ved at være tid til at de bliver kønsmodne.

 

men hvordan ved jeg det helt?:confused:

min hankat, Sylvester (sly) er begyndt at kurrer rigtig meget indenfor de sidste par dage.

når man kæler med ham så kommer hans lille manddom
:o
oftere og oftere frem, er det et tegn?

han er nu også begyndt at få lidt mere interesse for Milles bagende, og de plejer at ligge sammen og lege sammen og igen indefor de sidste dage har Mille ikke ville, han er meget over hende, så hun er gået når han er kommet.

 

jeg ved ikke helt hvad det kunne være, er der nogen der har en ide?

han nyser lidt og har gjort det i et stykke tid, min dyrelæge tror det er fordi han har haft en virus, men at hvis han ikke er generet af det så går det over. meen, hans næse er kold og fugtig, ikke kold og tør, ligeså med hendes, er det normalt?

 

der kommer sikkert flere spørgsmål, håber der er en der forbarmer sig over mig og svarer
:)

 

 

mange hilsner Michelle

Link til kommentar
Del på andre sites

Pyh, det må de næsten være, det ser sådan ud.

 

Ja, det var min plan af få begge neutraliseret, men talte med dyrelægen om i januar, tror nu at det må blive liiiidt før :)

 

 

Det skal de nemlig ikke, og jeg vil ikke gå rundt og være nervøs for hvad de laver når jeg ikke er hjemme.

 

Skal ikke have bror og søster killinger, eller killinger i det hele taget. :)

 

Ja, jeg tjekker deres næser stort set hver dag, da hun har tendens til at få ret meget derop, så de bliver renset..

 

Mange tak for svarene. :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...