Hop til indhold

Katteslåskamp


Melgaard

Recommended Posts

Hej forum

Gode råd og hjælp modtages her med kyshånd!

Jeg har haft 2 Hellig Birmaer begge på ca 8 år fra da de var killinger. Jeg var overbevist om, at den enes tid snart var slut grundet sygdom. Derfor anskaffede jeg mig to nye Birmaer, så den anden ikke ville blive ensom. Min "gamle" raske birma er det passiv overfor de nye. Han er nysgerrig og vil gerne prøve på at lege med dem. Men det meste af tiden er han mere eller mindre ligeglad med deres tilstedeværelse. Ham der er syg (og jeg har lige fået af vide ved dyrlægen at han har det bedre) er super aggressiv overfor de nye. Lige så snart han spotter en af dem, så angriber han. Han opsøger dem dig ikke, heldigvis. Det er kun hvis de lige er der hvor han er. Jeg har prøvet skæld ud (hvilket hjælper Nada, fordi han er blevet døv) ø, og "vold", i form af at tage fat i ham i nakken og skælde ud.

Jeg har også prøvet med Feliway Friends til stikkontakt. Overvejer nu en vand forstøver til at sprøjte med.

Kan jeg gøre noget?

Alle er kastreret/steriliseret.

På forhånd tak!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...