Hop til indhold

El Hegn til kattegård


Joka

Recommended Posts

Det er forhåbentlig en joke at du vil sætte elektrisk hegn op for din kat/katte.

Du kan da roligt sætte et almindeligt hegn op, bare det er højt nok, det er ikke nødvendigt med el hegn.

Om det skal være 1 meter eller mere er jo helt op til dine katte.

Bare lige tænk før du sætter strøm til hegnet, du skræmmer måske dine katte fra vid sans og trofastheden går fløjten.

Her er et link til katte hegn, altså den gode slags uden el.

https://hegnslageret.dk/hundegaarde-kattegaarde-120/?gclid=CjwKCAjwrNjcBRA3EiwAIIOvqw9cTKljUn9Fj2dmaD-AnitisLS0yl8PlXo7wQ7k9deF4VQ2WANXphoClc0QAvD_BwE  

Her et andet produkt :

https://www.jimahegn.dk/produkt/panelhegn-inkl-stolper-beslag/?attribute_pa_dimension=83cm&gclid=CjwKCAjwrNjcBRA3EiwAIIOvq-9bdQgk-ATKx7UaFEESPXEZc-21x7gJn18jQQd5djxtRZpKpLA6tRoCahYQAvD_BwE

Redigeret af Kobolt
Link til kommentar
Del på andre sites

Hej og mange tak for svaret. Jeg flyttede for et par år siden ind i et rækkehus hvor katten ikke må gå frit, og det havde han været vant til. Lavede så derefter en løbegård på ca 8 m2. Men det er han ikke tilfreds med. Tænkte så det var bedre at få hele min lille have hegnet ind så han kunne gå ud og ind. Jeg havde så læst det med et elhegn som var beregnet til smådyr som ikke er kraftig. Men jeg kan også følge dig at det måske kunne skræmme ham.

Han er så vild med at få friheden at den ville forcere hvad det måtte være. Er der ikke noget med at det skal bue indad så den har vanskelig ved at komme over.

Det var gode link du sendte, tak for det. 

Jeg må lige aliere med med en handyman så jeg får den rigtige løsning.

Hilsen Joka

 

  • Like 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...