Hop til indhold

Går fra kæresten... hvad med kattene??


belunsa

Recommended Posts

Hej

 

Jeg er i den uheldige situation at jeg er gået fra min kæreste. Vi har 4 katte sammen de er næsten alle ude katte. Der er ingen af os der kan blive boende i huset og skal derfor flytte i lejlighed. Mit spørgsmål er... hvad skal jeg gøre med kattene.... elsker dem over alt på jorden og vil ikke kunne sælge dem til andre. Jeg er virkelig i syv sind!

 

Jeg kunne jo godt tage de to katte med, som ikke er de store udekatte... men 2 katte i en lejlighed er det ikke også meget? Kæresten siger han ikke kan beholde nogle af dem... jeg er ved at overveje at blve så jeg kan beholde kattene.

Link til kommentar
Del på andre sites

Håber I begge klarer jer over brudet.

 

Katte kan godt klare det i en lejlighed, dog svære når de har været van til at være ude. Hvor mange katte kan komme an på størrelsen af lejligheden, og om du laver den tredimmisonel.

Hvis du kan og har råd til at blive i huset, vil det jo nok være det bedste, da de så også har mulighed for at komme ud.

 

Hvis du kun kan have to med, hvis du flytter, hvad vil du så gøre ved de andre to? Sælge ell. aflive, da du ikke kan sælge dem?

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej der.

Det er godt nok en katte pine du der er havnet i.

Jeg kan ikke give dig et godt råd, for hvad gør man med sine kære kræ i din situation ?

Jeg ville se om jeg ikke kunne finde en lejlighed med have til.

Der er jo boligforeninger med sådanne lejligheder.

For alt i verden, ikke aflivning, selv om det desv, kan være den eneste udvej.

 

Jeg føler med dig......

 

Kærlig hilsen.

Kobolt.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Aflivning er ALDRIG den eneste udvej !

Man maa simpelthen staa ved det ansvar man patog sig, da man anskaffede sig et andet levende vaesen som kaeledyr og saa finde dem et godt hjem uanset hvor svaert det bliver. Det skylder man simpelthen kattene. Tror man de selv ville vaelge at blive aflivet bare fordi ejerne ville have det "daarligt" med at give dem til andre ???

Jeg er dybt rystet og haaber virkeligt aldrig at nogle af dem der har koebt killinger af mig nogensinde ville taenke saadan.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...