Hop til indhold

2 katte i høj stuelejlighed - What to do?


David

Recommended Posts

Min kæreste og jeg skal til at flytte i lejlighed - Og lige pt. har vi kig på en stuelejlighed som vi håber det bliver. Min kæreste vil så gerne have kat, og da min svigermor lige har fået killinger (5 kridhvide og en gråstribet, fra en sort mor!), så lå det jo lige i støbeskeen at vi skulle have to af dem.

Men men.. Jeg har hele tiden været imod katte i lejlighed hvor de ik har mulighed for at komme ud som de vil, men de er jo søde de små kræ...

 

Den lejlighed vi kigger på har cirka 2 meter fra vinduet og ned til gaden, og jeg har spekuleret lidt i om man kan have en form for stige de kan komme op og ned af. Nogen ideer? Den skal helst være mobil, så vi kan hive den ind, da jeg ikke antager at lejlighedsforeningen vil have noget permanent uden på huset. Kattelem er ikke mulig, da kattene da ville skulle igennem en opgang.

 

Alternativet er at holde dem inde på 90 kvadratmeter og jeg ved fra svigermor af, at de allerede har været ude og snuse til verden, så jeg synes det ville være synd at lukke dem inde.

Link til kommentar
Del på andre sites

Først og fremmest skal du jo finde ud af ham du overhovedet må have kat i den lejlighed i kigger på. Ved at der ikke er særlig mange steder man må det.

Tror godt at de kan blive 100% indekatte. Og svigermor kan vel godt holde dem indenfor til de er 12 uger.. Hvis I beslutter jer for indekatte...

 

Vi har ud for vores vindue, til vores killingegård, en stor træstamme, som de kravler op og ned ad...

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...