Hop til indhold

Killing hverken spiser, drikker el. besørger


Kemikatze

Recommended Posts

Hej.

 

Jeg har i går fået mig en lille killing, efter at have savnet katte-selskab siden februar. Det er en lille rød han, der bare er almindelig huskat.

 

Mit problem er, at siden vi hentede ham i går eftermiddag, har han hverken spist eller drukket, eller besørget overhovedet.

Der er frisk vand samt mad til ham, der står fremme, og jeg har prøvet at vise ham det flere gange, samt sat det i nærheden af ham. Kattebakken har jeg også haft vist ham.

 

Han gemmer sig under min seng hele tiden, men vil gerne være hos os, hvis vi tager ham op. Han spinder og ruller rundt for at blive kælet på maven.

 

Er der nogen, der har et råd eller noget? Både min kæreste og jeg er meget bekymrede.

 

(Det er ikke første gang, vi har kat)

 

På forhånd tak

 

- Kat

Link til kommentar
Del på andre sites

Nå. Alarmen afblæst. Nu har han både spist en smule og pisset på min kærestes hættetrøje. :D

 

Godt at høre der allerede er gang i den lille ny, og tillykke med ham :-)

 

Det er meget normalt at de lige skal falde til før de drikker og spiser, men man kan hurtigt nå at blive nervøs :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Godt at høre der allerede er gang i den lille ny, og tillykke med ham :-)

 

Det er meget normalt at de lige skal falde til før de drikker og spiser, men man kan hurtigt nå at blive nervøs :)

 

Ja, vi blev simpelthen begge så urolige. Han gik over 24 timer uden mad, drikke eller toiletbesøg.

Jeg har haft killinger før, og de har også skullet have noget tid, men aldrig så længe, dog.

 

Men nu han han det godt. Han har spist en masse, drukket vand og brugt kattebakken denne gang. :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...