Hop til indhold

hjælp, kat bider i hovedet så der går hul!


ane

Recommended Posts

hej.... jeg har for nylig fået en voksen kat, en hankat der ikke er kastrat...han er den sødeste og mest kærlige kat - kan slet ikke lade én være når man er i nærheden -- han skal nusse og ligge op ad én hele tiden....MEN, nu har han 2 gange pludselig bidt mig i ansigtet, hårdt - første gang ville han gnide sit ansigt od ad mit, og det lod jeg ham gøre...og pludselig bed han mig i stedet hårdt i hagen...i dag havde han ligget og sovet ved mig, jeg satte mig op og gik over i sofaen...han løb efter mig og hoppede op på mit skød, jeg nussede ham lidt imens han gik rundt på mig...pludselig stoppede han...kiggede på mig, og hoppede direkte op og bed mig i hovedet på hagen...begge gange har det været hårdt, dybt og har blødt ret meget.... bagefter vil han bare nusse igen - det er som om der lige momentvis kommer et psykotisk øjeblik, og så er det væk.... hvorfor gør han det? og hvad f***** gør man ved det :-(  - jeg tænker, at første skridt nok skal være at få ham kastereret.... men udover dét, så aner jeg ikke mine levende råd... jeg har jo ikke lyst til at holde op med at nusse ham, for han er fantastisk kærlig, og en skøn kat ellers... men jeg tør jo ikke stole på ham mere egentlig... én gang tænkte jeg kunne være et uheld... men to gange, det er et mønster.... nogen der har et godt råd, eller en idé til hvorfor han gør det? :-( 

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...