Hop til indhold

Sermad NaJar

Recommended Posts

Hej kære Katte forum.

Jeg og min kæreste har 2 katte. De er begge fra samme kuld, 3/4 perser og 1/4 maine coone.

 

Vi står dog i den situation at vi skal flytte til en lejlighed hvor vi rent faktisk ikke må have Kattene ):

Men vi har tænkt os at tage dem med, indtil vi finder en løsning.

 

Vi har igennem google kunne bekræfte, at katte begynder at Hyle og miaw'e når de kommer i løbetid.

Vores katte kommer vidst nok snart i løbetid,.. og vi er bange for hvis de begynder at Larme for meget, og på den måde at vi bliver opdaget i at have dem /:

 

Er der noget man kan gøre for at undgå den hylen og larm som kommer snart i fremtiden?

Alt hjælp og info takkes med kyshånd.

 

Mvh.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg er ked af at sige det, men I skal hurtigst muligt skille jer af med de to katte.

 

Ellers vil i gå rundt i en konstant skræk for at jeres katte bliver opdaget. Og de skal nok blive opdaget.

 

I får en advarsel om at skille sig af med kattene og ellers bliver i meget hurtigt smidt på gaden, og det er ganske lovligt fra boligselskabet.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 months later...

Hej Sermad. Jeg håber I fandt ud af noget med jeres katte. Jeg er enig i at I skulle skille jer af med kattene. Nu ved jeg jo ikke hvor I er flyttet ind, - men en anden vinkel til mit svar er, - at nogle boligforeninger slår sig op på at være allergivenlige, - og derfor ingen hunde og katte m.v. Det kan jo for nogle være en nødvendig tryghed når de skal overtage en lejlighed, da f.eks astma udløst af f.eks kattehår kan være ganske slemt, - så skulle det være tilfældet i jeres forening så håber jeg reglen er blevet respekteret ;-) 

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...