Hop til indhold

Kat løbet væk


Buller02

Recommended Posts

Min elskede hunkat har nu været væk i tre uger. Hun plejer at strejfe meget om sommeren, men plejer altid at komme hjem igen efter 2-3 dage. For så at tage på en lille tur igen et par uger efter.

Men nu har hun ikke været hjemme i tre uger, og jeg savner hende sindssyg meget. Mine børn savner hende også meget og spørger efter hende. Det er første gang hun er væk om vinteren.

I sommers snakkede vi om, at hun måske går i løbetid selv om hun er neutraliseret. Det fandt vi ud af, at de godt kan, hvis ikke alt væv er blevet fjernet.

Jeg har efterlyst hende over ALT, og der er udlovet en dusør på 500 kr, men desværre uden held.

Hvor store tror I sandsynligheden er for at hun stadig er i live og kommer hjem igen?

Har I oplevet noget lignende?

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg tror ikke der er nogen der har taget hende ind, for hun er meget sky over for fremmede mennesker. Vi bor på landet, så der er mange gårde hvor hun kan finde mad og varme. Hvis hun altså stadig er i live.

Tror ikke der er en anden kat der holder hende væk, for vi har en kastreret hankat (hendes bror) og han plejer at holde dem væk.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...